visst ökar ni läsare till och från, men ni är så tysta av er... blir lissen :(

dagens


if you love it, wear it.

nu blir det en rensning av min garderob, ses om typ sådär, 30 timmar.

impuls is fun

Hej hej :)
Idag blev det att stiga upp tidigt för en liten runda spontan shopping i k-hamn med Nathalie, hittade lite smått & gott som ni säkert får se senare :)
Efter det hamnade man på växtverket lite senare på kvällen, trevligt! :) & nu sitter jag här i min säng och har nyss ätit smörgåstårta med energidricka till det, mums.
jaja, för övrigt börjar jag nästan känna mig lite febrig, så får knapra i mig alvedon och sen gå och lägga mig :) har precis bäddat ner mig i mitt täcke så. haha.
får hoppas att det blir bättre tills imorgon, annars får väl min babe komma hit & bädda ner mig, (hihi, vänta han bara)

ha det bäst, hörs imorgon, kram!

solning på g

godmorgon alla fina :)
har sovit som en stock inatt, sköönt med lov! :)
ska nu dra ner och sola en stund, sen vet jag inte redigt vad som händer :) men de återstår väl att se!
hör av mig sen, kram!

snart läggdags :)

klocka är halv elva och snart är det läggdags för imorgon ska ja upp tidigt och följa med Nathalie till frissan där hon ska göra hårförlägning, vilket jag också är väldigt sugen på.. har ju hårförlägning själv med clips, men tycker att det är för joobbigt att ta på och ta av hela tiden så använder aldrig det.. men ska iaf följa med henne dit imorgon och kolla :) tror på bra resultat! :)
här är bild på när jag har håret i..
.

skillnad?

städade min hylla igår, den var fullproppad med skit, och tid tog det.
men nu är det klart iaf, skönt! ser man skillnad?
Innan
Efter

Måndag, 16:27

Hejsan alla :)
Hoppas att ni har haft en bra jul med mycket god mat & presenter, det har iaf jag :)
Har nästan precis fixat nalarna och lite sånt, och snart ska jag sticka ut en stund och träffa emmy :)
Det är fortfarande ingen snö ute, rätt skönt ändå fast det blir så mörkt.. :( aja, får väl se om det kommer lite senare sen :)
Ni får ni dagens klädsel, inget speciellt. Skriver nog lite senare med, kram på er! :)

dålig uppdatering, igen..

nu har det varit jätte dålig uppdatering ett bra tag, så ska verkligen försöka bättra mig nu.
jaja, nu blir det EKO-hallen en sväng och kolla lote med mamma, pappa & andré, :)
skriver mer sen när jag kommer hem, Kram!

fika & sen en prommis

uppdateringen är ju inget vidare bra just nu, men ska försöka bättra mig..
Idag slutade jag lite innan 4 och sen gick jag ner till lizzo´s och handlade jeans & en tröja, kommer nog bild på det imorgon :)
Sen har Moster, Gunnar, Lisi & Viktor varit här och fikat, trevligt! :)
gick sedan ut en runda & gick, träffade Nathalie en stund så :)
och just nu sitter jag här i min varma sköna säng och ska snart gå och sova. sovmorgon imorgon (y) det tycker vi om!
nog om denna inte så alls speciella dag, mer imorgon! ha det bäst! :)

little work to do

JUST NU: jobbar på min film till skolan, tips på strech övningar blir det, ja jag vet...jag har dålig fantasi men det var läraren som gav mig förslaget så varför inte? får hoppas på att det blir bra, efter det blir det duschen, käka & sen till babe! hörs senare!

lunch break

nyss haft idrott, käkat lite & nu sitter man och väntar på att företagsekonomin ska börja sen ska vi ner på ngn teater i folkets hus sen slutar jag, skit härligt! :)
senare idag blir det att träffa min älskling och kolla på film sen kanske sticka ut lite, :)
förutom att jag hade jätte mycket problem med att stiga upp i morse så har dagen varit lugn & inte stressig! :)
måste ut och fota snart så ni får lite trevliga bilder, kram!

goodnight

har varit en lugn söndag, som den ska vara! :)
var på vv en stund sen så kom pappa och hämtade mig och älsklingen för jag skulle äta pizza, sen kollade vi på film och så :) älskar att bara ligga och ta det lugnt med världens underbaraste pojkvän!
du är allt jag någonsin önskat mig,
allt jag velat ha, kommer aldrig släppa dig.
du är den enda jag vill ha, älskar dig över
allt och alla, min finaste älskling, Jesper ♥

FYNDAT + dagens

300 spänn för dessa jeans, fynd.

gårdens


snygga jeans, kom hit.

sitter just nu & letar efter ett par riktigt snygga jeans, hittar jag några? nej.
alltid samma otur. känner att det snart börjar skrika i garderoben efter det.
btw skulle ni ju få dagens outfit av mig men batteriet på kameran tog slut så får se om jag hinner lägga upp det ikväll eller om jag gör det senare.
lugn dag idag iaf, sovmorgon imon & slutar tidigt, sen är det helg underbart!! :)
Kram.

bye bye

Nu drar jag ut, bild på dagens outfit kommer senare, ha det gott :)
kram!


free day

trött-hungrig-sleten

dagen har varit helt okej, gick till 4 :( sen hade jag utveckligssamtal, det gick faktiskt jätte bra. skönt :)
sen har jag varit ute och träffat folk och bara tagit det allmänt lugnt :) Imorgon är jag ledig så då får jag sova ut en dag extra :) aldrig fel det!

just nu sitter jag i sängen och kollar på ngn sak om san quentin, det fängelset, rätt intressant faktiskt :)
ska nog snart gå ut & ta ngt litet att äta, sen kanske måla naglarna och sånt sen blir det nog att gå och lägga sig :)
ska kanske kolla praktik plats imorgon med, och kanske sola.
jaja, ha det bra ! Kram



anna är på gång!


pannkaks tävling

hihi, kom hem från jesper för ett tag sedan, & vi har kollat på tv, skrattat och haft pannkaks tävling, gissa vem som vann? ;) JAG SJÄLVKLART! Jesper gav upp efter 3 pannkakor, vilken looooser. :)
är för övrigt riktigt trött och kommer nog somna så fort jag lägger mig under täcket, gött. sovmorgon imorgon. gött.
peeeace :)

krossa alla fönster, slå in hans dörr.

*9sitter här med min älskade energidricka och tar det lugnt :)
funderar på om jag ska ut & fota lite, fast vet inte om det har slutat SNÖA än....japps, som ni alla säkert märkt så började det snöa idag, det suger.. hatar snö, det kan vara på julafton men inte mera sen.
sen senare ikväll kanske jag ska träffa jesper, sen sola med mikaela.
ha en trevlig måndag! kram :)

nästa - företagsekonomi

sitter i skolan & väntar på att företagsekonomin ska börja, sen ska jag bara ner & fråga
min film lärare om han har ngt tips på vad man kan filma. har ingen aning vad man kan göra.. :(
måste bli klar innan jul med så blir lite brottom nu.

efter det sen så slutar jag, skönt!
skriver kanske när jag kommer hem sen igen, kram! :)

4 december 22.52

Hej alla :)
2:a advent är här & tiden går så fort så man hinner knappt med! :o snart julafton & jag kan inte ens tänka mig hur det kommer bli.. både längtar och inte.
jaja :) idag har jag varit ute lite, och sen har jag varit hemma hos älskling lite & nu sitter jag hemma och ska snart lägga mig och kolla på tv eller något :)
har velat gå ut och fota jätte många dagar nu men det är fasen skit dåligt väder hela tiden och bara regnar och har sig :( skit jobbigt.. undra vart snön är?
imorgon är det ny vecka igen, måndag..går till 4 imorgon :( skit jobbigt. sedan blir det nog bara att vara hemma och sen bara ligga och ta det lugnt med älskling :)
ha det bra! :) kram!
sommmmmarr.. :(

helg, me like it

G´morgon alla! eller, G`middag kanske?
sov hos älsking idag, mysigt att vakna upp med någon man verkligen älskar ♥

kom hem rätt så tidigt för han skulle handla julklapp, sen somnade jag igen här hemma :( man blir så jävla seg av att somna på dagen!!! OCH DET VÄRSTA AV ALLT ÄR ATT VAKNA UPP MED TANKEN OM ATT MOA ÅKTE UT UR IDOL IGÅR.... hon jävla amanda som ser ut som en 80 årig gammal kärring kom fan längre, vad fan tänker svenska folket med?? ahhhh.... amanda passa inte in i idol, så är det bara.

nej nu blir jag irriterad som fasen så ska dra ut en sväng och träffa ronja & johannes.
kram sötisar, love! ♥



bloglovin
 RSS 2.0