äntligen helg! :)

denna veckan har gått otroligt fort! fast det är kanske bara för jag var ledig i onsdags med men skönt iaf, :) ska hem till ronja nu, sen blir det väl att sticka ut & hitta på något :) vill träffa min älskling också så får hoppas på att det blir så :)
men jag skriver kanske när jag har kommit till ronja, om hon har datorn uppe :)
ha det bäst! kram.
kan ju lungt säga att jag saknar mitt blonda hår ibland :(

skooolan

nu drar jag till skolan, skriver mer sen, ha det bäst! pusshej

trött som attans

ligger just nu i sängen och inser att mina ögon verkligen inte vill vara öppna längre. sov inte alls bra inatt heller så hoppas jag verkligen får sova ut inatt! :) har sovmorgon också så de är iaf skönt :) hade prov i företagsekonomi idag, gick nog inte så bra som jag hoppats, sen hade vi skolfoto, eftersom vi bara är 9 stycken i klassen så kommer det säkert se elt dumt ut, men aja, det får bli som det blir! :) sen idag har jag inte gjort så mycket, har umgåts med vänner & min älskling.
psssst! va i k-hamn igår, var ju tvungen att slösa upp presentkortet! kommer nog mer bilder på vad jag inhandla sen :)
skriver kanske imorgon innan jag sticker till skolan, annars får ni vänta :)
kram!
MITT HÅR!!!!

Bransch

sitter nu och har bransch, ska snart ha lunch och sen ska vi ha ett pass till. skriver sen, kram!


godnatt!

ska nu ta mig en liten bit mat innan jag ska krypa ner i min varma säng med min one piece, härligt!!
skola imorgon, inte lika härligt om man säger så... imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska ta och hitta på, det återstår väl att se! bloggar mer imorgon, puss!!

sunshine

hej allihopa :) sitter just nu i sängen och skriver ett inlägg innan jag ska hoppa in i duschen :)

kom hem för ett litet tag sen, vaknade bredvid min älskling idag :) alltid lika mysigt :) solen skiner för en gångs skull idag också, får ju hoppas att det håller i sig :) ska som sagt hoppa in i duschen nu och sen fixa till mig, vet inte vad jag ska ha på mig bara :( får väl se :) kanske skriver ett inlägg till innan jag sticker :) ha det bäst, puss!

ta d lungt

sitter just nu på ronjas balkong och tar det lugnt med musik och energidricka, ronja och dom har ju fått nyckeln till huset så hon har varit där uppe och målat idag så hon har fullt med målafärg över hela dig själv, SNYGGT! seriöst, hur lyckas man få målarfärg i håret? stackarn om hon inte får bort det, haha :) vi bjuder på denna otroligt snygga bilden!


nästa vändplats; sängen

rubriken visar att jag är väldigt trött. ont i halsen och förkyld (y woho... känns ju superduper bra verkligen :( nej.
har varit ute idag, helt okey. eller ute o ute, har ju varit på vv. så inte suttit ute i kylan hela kvällen, det hade min hals inte gillat.
sitter iaf just nu i sängen och känner hur ögonen bara vill ner så får väl snart hjälpa dom på traven med det. funderar bara på om jag ska ta något att dricka först bara, typ te eller ngt.
men får se, ska nog kolla om det är något bra på tv sen somna där framför. :)

har inte alls blivit några intressanta inlägg idag men jag har inte haft något speciellt att skriva så får ju bli såhär då :) kan ju iaf säga att jag nu har presentkort på HM för 700 så inte så dåligt det, jag som känner att det har gått alldeless för lång tid sen jag köpte mig något nytt :) så det passar ju perfekt. eller vad säger ni? :)

ni är så dåliga på att kommentera nu tycker jag :( tråkigt det ju..

nej men nog med det ointressanta pratet för min del.
godnatt allihopa, sovgott!


min älskling <3


lets go

toffs
nu drar jag. pussen!

jeans: vm
basic tröja: HM
scarfs: cheap monday
ringar: gåvor

HELG!

freeedag idag! =) skit gott verkligen! känner att jag verkligen behöver sova ut ordentligt nu för har varit trött hela denna veckan. aja, just nu sitter jag iaf och väntar på att min faster & hennes familj ska komma för dom ska fira mig & min lillebror idag =) så det blir tacos o lite fika, mums!

funderar på vad jag mer ska hitta på i helgen, har inget riktigt inplanerat så vet inte hur det blir... men det återstår bara att se :)

ska fixa till mig nu, cya later¨


purple


kladdkaka & mjölk (y

har nyss kommit ut ur duschen & precis ätit en liten bit kladdkaka med mjölk till, mums säger jag bara! =) skit gott!
blev ingen outfit-bild idag men hann inte innan ronja ringde mig o sa att vi skulle mötas så =) men ni får en imorgon bitti! lovar, innan jag sticker till skolan. har ändå sovmorgon så blir inget stress =)
men iaf, idag har jag inte gjort så mycket, träffat kompisar och sen kom älskling ut med ♥ vi har spelat kort och lite sånt, trevlans =) & imorgon kommer min faster och hennes familj hit och firar mig så vet inte om jesper ska vara här då med eller hur det blir, men det får vi se =)
just nu: föna håret - borsta tändera - sova.
godnatt alla! =)
.

never say never

sitter just nu vid mammas & pappas dator och snorar som en idiot. helt sjukt vad förkyld jag har blivit under bara en natt! =(

menmen.. skolan idag har varit helt okey, gick bara till 2 så var ju ingen lång dag direkt =) får se vad dagen har att erbjuda, orkar verkligen inte sitta hemma iaf, så himla trist så det finns inte =) kanske ska ta en bild och lägga ut dagens outfit? =) blir ju den första för denna bloggen isf, spännande, haha!
får se om jag gör det, så håll utkik! ;) skriver nog innan jag sticker sen =)
kram

NY BLOGG :)

Då har jag bytt blogg från devote till blogg.se, kan ju ta o tacka min klasskompis Moa Johansson som har hjälp mig med ALLT! hon är skit duktig på design så ni får ta o kolla in hennes blogg :)
Sitter just nu i skolan o ska ha företagsekonomi nu så skriver mer sen :)
kram

design made by;


bloglovin'

Följ min blogg med Bloglovin

det suger.

lägger nu in denna väldigt oseriösa och sjuka bild för o förklara för er hur mycket jag fryser och hur mycket jag verkligen är in desperate need of alvedon. jag hatar feber.

önskar min pojke kunde vara här nu.


Välkommen till min nya blogg!


bloglovin
 RSS 2.0