torsdag kväll & snart LOV! =)

hallåhallå :)

har nästan precis duschat & sitter i sängen & funderar på om man ska ta sig en gräddbulle, det lockar faktiskt rätt mycket ;) ska nog ta mig en & sen krypa ner under det varma täcket! skönt med sovmorgon imorgon med ;) & sen efter det så är det lov! GOTT!

aja, idag har jag inte gjort allt för mycket, slutade vid 2 sen var jag hemma några timmar & sen stack jag till Ronja en stund där emmy också var o sedan kom Johannes med :)
Vid halv 7 tiden så kom älsklingen och hämtade mig så vi var hemma hos honom lite & myste :)
idga fyller ju både anna & ante år så när vi kom till vv sen så gav jag anna en liten present, energidricka & lite så :) var hemma lite efter nio sen så blev en lugn dag :)
har ännu inget planerat inför lovet så får väl se hur det blir, ska sova satan iaf! :)
Nej nu ska jag inte tråka ut er mer med onödigt inlägg! sovgott alla! kram.

onsdagkväll =)

sitter just nu i sängen med datorn o ska snart krypa ner under täcket :) har ju varit barnvakt med älskling idag, åhh så skönt att han varit med :) har ju gått bra så! imorgon har jag ingen aning vad som händer, måste byta byxorna som jag köpte idag, va ett litet hål i dom så. annars har det varit skönt att vara ledig idag :) bara två dagar kvar i skolan och sen är det höstlov, gott!

aja men ska nog krypa ner i sängen nu, måste vara pigg till imorgon! Kram


mums, energidricka ♥

free day.

jaa, idag har man då varit ledig! :) så sov ut till elva sen gick jag o mamma ner o kollade i lite affärer :)

ska nu hoppa in i duschen & sen träffa ronjis :) ska vara barnvakt ikväll med, segt som fan! (men har iaf älskling här hos mig)  jaja :) men lägger kanske upp bild på dagens klädval sen när jag kommit ut från duschen, kram!

slutkörd.

känner mig just nu helt slukörd & hade bara behövt en tupplur kanske. har så ont i dessa jävla knäna efter idrotten... ahh, skit jobbigt!
men ska sluta klaga över det nu, måndagen i skolan är iaf avklarad (y), nu är det bara den jobbiga tisdan kvar..usch! :( men sen är man iaf ledig på onsdag så :) bara 3 dagar kvar i skolan tills det är helg igen! :) tycker ändå allt går hyffsat fort faktiskt :)

jahapp. ska träffa älsklingen idag då men just nu är han och gymmar så vet inte riktigt när han är klar.. funderar på att gå & fixa till mig lite snabbt innan :)
kram!


bild i repris

sunday, oh shit...

söndags kväll & jag pallar verkligen inte skola imorgon! :( har prov också, ännu värre!
dagen har dock varit rätt bra, vaknade upp bredvid min älskling & bara låg i sängen en stund och ville verkligen ligga där hela dagen :( men det kan man ju inte.. vet inte riktigt vilken tid jag var hemma, typ vid 1 eller något. sen vid halv 3 tiden så mötte jag ronja så har träffat massa folk idag & bara tagit det lugnt som man gör på dagar som denna :) älskling kom med ut så :)
har varit en bra dag/kväll :)

just nu vill jag bara: ha ny kamera, shoppa, åka utomlands, sluta skolan. buhu, ibland suger detttt.

(har inga bilder på denna datorn) puzzz

IDOOL

sitter just nu hemma hos anna&emma med jonna ronja o alexandra :) sitter o kollar på idol just nu o känner att det kommer bli en bra kväll, hoppas ni känner detsamma! kram :)
sötaste anna :))

fredagsmys med tjejerna! (mp)

sticker snart hem till anna och emma med ronja för lite fredagsmys till idol o lite så :) ska inom mammas jobb med o hämta pengar sen sticker jag o möter ronja (: asså har inga bilder på denna datorn, & min kamera är fortfarande sönder så får väl säga till mamma att köpa en ny till mig istället...blir skit sur! aja, skriver kaaanske sen genom anna&emmas data eller via mobilen, kram! :)


kvällsmys med energidricka & wordfeud! :)

sitter i sängen med mammsen bredvid mig & möter henne på wordfeud :) har sovmorgon imon med så ska nog ta och läsa lite sen innan jag ska nana :) i helgen vet jag inte alls vad som händer, får väl helt enkelt se :) hoppas att det händer något kul iaf, :) skriver kanske imorgon på mornen innan jag sticker till skolan :) kram!


hjärn-död

Hejdu! :)
har nyss stretchat lite, ska in i duschen en snabbis nu & sen käka :D får se om jag skulle träffa Jesper idag eller hur det blir :)

dagen har varit hyffsat bra, bara det att vi fick reda på att vi inte är lediga imorgon iaf... skit illa!! jag som hade sett fram emot att få helg redan idag och få sova ut lite bättre :( men så blev det inte...

ointressant inlägg men hade inte så mycket mer att skriva om. kanske skriver sen igen, kram :)


somna om igen

just nu vill jag bara somna om igen, är så sjukt trött.. längtar verkligen tills i helgen när jag kan sova ut ordentligt. :) nu drar jag vidare till skolan för att stanna där till kl 2. trisst, menmen :( kram!

mmmums
mhmmm <3

nytt mål.

har nu satt ett nytt mål på min själv. ska kunna gå ner i spagat på så snabb tid som möjligt. börjar från och med imorgon och stretchar och allt annat! :) hoppas det går bra och att jag inte sträcker mig allt för många gånger! kryper nu ner i sängen med min bok, och sen ska jag sova för ska upp tidigt imorgon med :) godnatt!

onsdag, fix-ut!

såja, då har man skruvat ner den gamla sängen o skruvat upp den andra..mycket slit & jobb, haha ;) sticker nu ut för att träffa mina underbaraste vänner, hoppas på en trevlig eftermiddag! :)

måste ha en energidricka nu snabbt som attans innan jag skakar ihjäl mig. choklad hade inte heller suttit fel, eller vad säger ni. kram! :))


fix

håller just nu på att fixa till mig, ska snart platta till håret sen är jag typ klar :) blir nog till att träffa älskling en stund sen, vet inte om vi bara ska vara hemma eller om vi ska ut också senare, det får vi väl se :) igår träffade jag folk hela dagen, spelade biljard & kort och lite sånt, trevlans :) jaja, hade inte så mycket o skriva idag men får se om jag skriver ikväll eller jag sover hop älskling inatt, kram! :)

slutat nu! =)

hallå :)
onsdagen har inte varit med vanliga lektioner (som dom aldrig är) vi har haft typ info & kommunikation nästan hela dagen, helt okey men hela dagen var faktiskt lite för mycket. men jaja, :) har fått sluta nu iaf så ska dra hem nu, måste inhandla mig en energidricka också påvåg hem ;) idag blir det väl till att sticka ut tror jag, solen skiner men det är väääldigt blåsigt ute :( tur att det inte är regn iaf.. usch, har fasen regnat varenda dag känns det som..
men jaja, skriver kaanske ett inlägg till innan jag ska dra ut, får se :)
kram!


tisdag, nu: bransch

sitter just nu på lektion & väntar på att vår lärare ska komma tillbaka, har bransch och sen efter det har vi service sen slutar vi :) dagen har ändå gått rätt fort hittills, skönt :) det blir väl att sticka ut senare tror jag, får se om det kommer ett inlägg till sen. kram!

nattinatti! =)

har nyss varit inne i duschen & tvättat av håret lite, nu blir det föna de och sen sovdags. Sovgott alla! =)

top model

sitter just nu & kollar på top model med en energidricka i handen, mums! :)
stack ner till lizzos efter skolan och tog med mig dom här hem! :)
inte världens bästa bild, men den får duga än så länge..

håååltimme

sitter just nu i skolan med ronja emmy marre & sanna. har håltimme till 20 över 1, skit segt.. menmen, hellre det än att ha idrott iaf ;) idag ska jag dra ner och kolla om ja hittar några snygga vinterskor, kommer frysa ihjäl om fötterna om man har converse ju.. =( fst dom är ju så satans sköna. sedan efter det så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. får väl se vad som händer :) skriver nog när jag kommit hem, kram!

fix @ ronjas place

sitter just nu hos ronja & vi fixar oss, ska kanske upp en vända till huset och säga hej sen blir det väl att dra ut :) känns så konstigt att se sig omkring i de tomma rummen här, haha :) skriver kaaanske sen via mobilen, men lovar inget ;)
kika i sen igen! puss


löve u ronjis

piece of crap

vaknade för ett tag sen och ska nu dra mig in till duschen! hörs senare. puss


grymt pigg....igen!

jahapp, hej alla! :)
natten var då lyckad som attans! :) kom hem vid 1 tiden idag & lovade mig själv att jag inte skulle somna förrens ikväll, klockan blev halv två och jag tänker, ähh vafan,ronja är inte klar än, ställer klockan på två för jag tänkte ifallifall jag somnar... vad tror ni inte händer då? :( jo jag SOMNAR! och klockjäveln ringer inte heller, vaknade halv nio ikväll över att mamma stod och kollade om jag sov, fick panik och rusade upp! haha, asså fan vad djupt man kan sova då.. men stack ut en stund för att pigga upp mig själv så drog till vv :) ronja hade ringt mig flertal gånger så alla skrattade åt mig när jag kom, haha :(

och nu är jag pigg igen och kommer inte kunna sova inatt...!

måste bara säga tack till fina kommentarer och de mejl jag har fått, man får mer ork att blogga då :)

ska nog fasen sätta mig vid ps en liten stund nu, sen ska jag försöka somna om, tror vi alla behöver det! :)
pussen!



en utan bilderna från inatt, eller rättare sagt 5 i morse, vadå höga på koffein? nejdå ;)

jag saknar dig.

vi kollade nyss på filmen jag saknar dig, den handlar om två tvillingsystrar. rätt sorglig faktiskt men det var väldigt dålig kvalité på den iaf, vet inte när det blir att dra hem, får väl se det. har inte sovit en blund inatt och är inte trött heller, men får väl se om jag ska ut sen så kanske jag somnar då haha :) hoppas man inte på iaf.

skulle bara uppdatera lite fort, skriver kanske sen, kram! :)


trött ronjis !!

åhh yess

inte sovit än minut än! gott :) nu blir det att spela lite kort med ronja & linnea! :) nu har jag nyss öppnat den 6 energidrickan, icke bra detta! :D

love u <3

I could watch you for a lifetime
You're my favorite movie
A thousand endings
You mean everything to me
I never know what's coming
Forever fascinating
Hope you don't stop running
To me 'cause I'll always be waiting

You are a cinema I could watch you forever
Action-thriller, I could watch you forever
You are a cinema, a Hollywood treasure
Love you just the way you are
A cinema, a cinema



skräckis nästa!

5:e energidrickan öppnad, nu kör vi på skräckfilm! (y)


tjej lan =)

nu har vi börjat knäppa upp energidrickan, ätit god mat och chillar!
KÄNNER ATT DETTA KOMMER BLI EN LYCKAD NATT! :D



lan ikväll/natt!

Hej allihopa:) kom hem från skolan för ett tag sen, slutade vid 2 så :) försöker få tid hos värdcentralen här nere, men fyfan vad dåliga dom är!!! säger attt jag ska ha en akut tid sen har man väntat i en dag och dom har inte gjort något än, så jävulskt dåligt är det. aja, skit samma. sticker väl snart ut och möter ronja eller något och sen ska vi handla och sen drar vi alla upp till anna & emma för det blir lan där ikväll :) roligt, :) så blir väl många inlägg under nattens gång, kram sålänge


dagens

T-tröja - H&M
Jeans  - vm
smycken - DKNY, gåvor m.m
bag - prada

back in school.

sitter just nu i klassrummet och har info & kommunikation utan lärare, har fått uppgifter att jobba med, (för er som inte vet vad info&kommunikation är så är det typ som datkunskap nästan) och seriöst, ena frågan lyder såhär: "Vilka tangenter använder du när du ska skriva ett @?" HAHA, sjukt... jaja iaf, får väl börja jobba nu.
skriver kanske sen, pussen!


lugn kväll!

hallå alla :)
har varit en lugn dag idag, fast gick i skolan till 4 & det var inte så roligt.. hade bara handels ämnen hela dagen typ. sen drog jag ut till vv en stund och har suttit där och tagit det lugnt, spelar kort och lite sånt. älskling kom med dit så. min matte lärare kom fram till mig idag och bad mig gå till skolsystern för att få hjälp med mitt energidrycks beroende, blev lite chockad och tänkte det inte alls så allvarligt.. men ändå skönt att veta att hon bryr sig. så funderar på att gå dit men på ett sätt vill jag inte sluta för att det är så fruktansvärt gott :( men inte bra för hälsan så.. får väl se hur jag gör..
mina planer för ikväll är att snart gå och lägga mig, börjar vid 20 över 8 imorgon så, men har inga lektioner så blir nog ändå rätt okey! :)
sovgott allihopa!

info & kommunikation

sitter just nu o ska ha i & k men det är en klass som har bokat salen samtidigt som oss så vet inte hur det blir.. slutar 4 idag, skit segt, sen vet jag inte alls vad som händer. har skit ont i huvudet med så vill bara lägga mig och vila. menmen, livet är hårt ibland. skriver sen! kram. :)

låt de ba va...

jaa, sitter just nu & har filat & målat naglarna så lite jobbigt o skriva nu för dom har inte torkat än :( dagen har inte bjudit på så mycket mer utöver det vanliga. va ju på den dör grejjjjjen med skolan, va inte hemma förrens 5, sen vid 6 tiden träffade jag anna & emma en stund, sen kom bla. älskling ut med, vid 9 tiden stack vi hem hit och bara kollade på tv o så, allmänt mysigt bara :) imorgon har jag sovmorgon för håller på med ett foto arbete så jobbar hemma... ;) haha!
men nog om sånt onödigt nu! planering inför veckan kommer sen! denna helgen kommer spenderas på ett sätt jag ALDRIG har gjort förut, hahaha.. det får ni snart veta...
ni är så jävla bäst

sticker nu babes!

sticker nu och möter Moa vi bussarna sen drar vi till bågskyttehallen! skulle ha oömma kläder på oss så ett par leggings och ett linne från lindex och sedan vind&vatten tät jacka ifall det skulle börja regna, snyggt? NEJ!

sovgott! =)

har nyss rensat lite i garderoben, usch, ändå mycket jobb kvar! skit tråkigt är det med :( men det är iaf skönt sen när det är färdigt :) jaha, idag har jag varit ute med lite folk, suttit oc spelat kort och lite biljard & sånt :) trevlans! imorgon ska vi ju iväg någonstans med klassen som jag nämnde innan, får väl se hur det går då :) stiger nog upp rätt tidigt imorgon, så hinner kanske skriva ett inlägg innan jag sticker, kram! :)
yummie
mummmms! <3
PS. mamma ska skicka ett mejl till det företaget vi beställde min älskade kamera ifrån & se om vi kan skicka in den på lagning, eller om jag får pengarna tillbaka. ni får ju just nu bara tråkiga mobil & cam bilder så :( Ska försöka ordna det!

söndag & tråk.

söndag idag då, usch tråkigt o tänka på imorgon, ska tydligen iväg någonstans med klassen, till typ khamns brandstation elr något -.- aja, kanske blir skoj, vem vet :)
sitter just nu i sängen och funderar på om jag ska rensa min garderob, hade verkligen behövt det känner jag! men det är ju såå tråkigt :( men får väl göra någon nytta nångång.. får se vad som händer sen. kanske sticker ut eller något, får se, skriver sen igen, kram :)

take care

ska nu hoppa in i duschen o göra mig i ordning. blir ett litet hemma spa grejsimojs :) alltid härligt med sånt :) kanske lägger upp bild någon dag på produkterna jag använder så ni får se :) finns massa små tips!
aja, skriver sen när jag är klar, kram!

my love ♥

för er som inte vet det så är jag enormt beroende av energidricka, dricker flera burkar per dag. och idag på matten fick jag som uppgift att räkna ut hur mycket pengar jag lägger ut på energidricka per år, vi räknade då ihop det och kom upp till summan 15.000 kr per år. alltså, hur sjukt är det inte? kan absolut inte tänka mig att jag verkligen har lagt ut så mycket varje år sedan jag började dricka det. har du druckit det i ca 4 år kanske (?) så jag menar 60.000... ganska mycket pengar faktiskt, var nog endå en liten tankeställare att få reda på.
någon som har samma problem som jag???
detta bildvisande kan pågå i evigheter!

00:36

god kväll alla :) vad händer en trevlig fredag som denna då? själv har jag faktiskt inte gjort ett skit typ, bara tagit det lungt och umgåts med några folk! men det är skönt någon helg också :) sitter just nu i sängen och spelar lite, ska nog sova snart för är skit trött & jag känner att jag behöver vila ut..
Finns absolut inget att kolla på på TVn heller.. å vilket onödigt inlägg deyya blev, har inte varit någon dagens outfit ens! kan iaf säga att det bara är ett par leggings och en skjorta typ. så inget märkvärdigt heller :)
imorgon får vi se om det händer något trevligt! det får man alltid hoppas på, eller hur? :)
aja, skriver kanske imorgon. ha det bäst. kram!
dör
dör av bara tanken på att det snart kommer se ut på detta viset...

bloglovin
 RSS 2.0