GIFFLAR & ENERGI <3

älskar gifflar & självklart min energidricka.
påsen är absolut inte lika full längre.
2 gifflar kvar, love it.

faaancy or what?

HEJHEJ HALLÅÅÅ
öppet hus på nbg avklarat då. Jag&Kenny stod bara vid ett bord och svarade på frågor av folk som ville veta lite om Handels programmet då :) gick väl bra :)
vi fick sluta där uppe vid halv 8 ungefär sen stack jag & solade med Mikaela, har inte solat på skit länge så det var på tiden :)
den här snygga tröjan var man tvungen att bära idag, guud man kände ju sig såå fin! ;)

dagens.

nu drar jag till skolan. pussss

måndagsmys - igen! :)

blev måndagsmys idag med, alltid lika mysigt :) tog bussen till jesper, sen har vi bara kollat på tv & tagit det lugnt :) härligt! sovmorgon imorgon (y) ska vara på öppet hus imorgon, inte liiiiiika roligt precis, men det kommer säkert gå bra! :) nu ska jag dricka upp mitt glas juice sen blir det att somna om till tvn. kram :)
mmm, jätte seriös bild. men såhär ser jag ut idag. BU!

moroccan oil

världens bästa olja för håret. & jag skojar inte.
love it.

1:a advent! :)

Hallå allihopa :)
första advent idag då, & ingen snö alls utan bara massa regn och storm! :( inte alls kul.
det blåser verkligen inte lite heller & jag hoppas verkligen att det har lugnat ner sig tills imorgon när man ska gå till skolan på morgonen :)
Annars har det varit en bra dag, ÄNTLIGEN inhandlat mig en ny kamera, & det blev en Sony Nex :) så blir väl lite roligare att blogga nu iaf :)
just nu: har nyss mumsat i mig nudlar & energidricka, gottans!

sleep well

säger nu godnatt efter en lugn dag med världens bästa pojkvän! allt är så mysigt & underbart tillsammans med dig hjärtat. min finis! ♥
imorgon blir det pluggpluggplugg! livet är ju underbart just då...

H&M and Versace.

så, detta året sammarbetar H&M tillsammans med Versace, och vad tycker ni om kollektionen? Själv tycker jag inte att den är jättee smickrande om man får säga så.
Ägare av Versace, (som alla redan vet) är ju just nu Donatella, sedan får vi väl se om Allegra kommer tillbaka till sitt versace.
vad tycker ni? Donatella - Versace, hiss?

moondag

idag kommer bli en lugn hemma kväll. SKÖNT! har så mycket plugg framför mig som väntar inför denna, nästa vecka och nästnästa vecka såå, måste ta det lugnt idag innan det jobbiga livet börjar. ha det gott alla. kram
jävla mig själv som klippte av håret....ahh

gott framför tvn!

Hej alla, nu är det söndag...igen, veckorna går så fort nu känns det som :( snart jul för fasen! & ingen snö än, skönt.

Idag har jag varit ute med älskling, mikaela & nathalie, vi har spelat biljard, kort och lite sånt :) trevlans!
Jag & jesper stack hit lite över 8 sen har vi kollat på filip & fredrik lite och bara myst. och jag sitter just nu i sängen och mummsar på nudlar, ska snart sova för är helt slut och jag orkar inte gå i skolan till 4 imorgon. hemskt verkligen. men som sagt är det snart jullov så man får väl stå ut dom sista veckorna :) hörs kanske imorgon. kram :)

 

friday night! (y

åhh, äntligen snart helg, bär nu iväg mot skolan för 3 ynka lekitioner idag, men först.....elivs=energidricka :)

snart helg! :)

jajemänsan! nu är det snart helg igen :D

skönt som sattttan med ja! :) har varit så otroligt trött på skolan denna veckan så det är helt sjukt, och har haft huvudverk säkert 3 timmar varje dag i skolan.. så otroligt jobbigt :(

men livet är hårt ibland, man ska inte gnälla för mycket :)

som dagen ser ut nu iaf kommer den nog bli ganska lugn, ska nog dra ut en sväng och gå snart, ta lite kall luft och ska sedan passa min lillebror vid 8 ikväll så kommer nog bli ganska lugnt tror jag :)
ha det gott! kram.


skooolann :)

sitter just nu i skolan, väntar på att vår matte ska börja vid tio, var onödigt att jag kom på foto/film lektionen, för fick gå direkt ändå. jahapp :) menmen! ska snart gå ut och möta ronja, sen ska jag hämta en filmkamera & ha hemma. vettifan vad jag ska filma! ngt förslag? ;)
Kram!


måndag 14:45

Hejhej :)
slutat nu, skönt! haft redovisning i företagsekonimin, gick bra, sa ju bara ngn mening så x) har varit en helt okey dag i skolan ändå. sitter just nu med ronja & håller henne sällskap medans hon väntar på emmy, ska sen färga mammas hår & sen kolla nya skor med henne :)
vet inte om älsklingen ska komma hem till mig sen & ha en liten myskväll med film & godsaker, måndagsmys..haha.
aja, skriver kanske sen när jag är hemma om jag orkar sätta på datorn!
Kram!

love is power

Hejhej alla! :) Snart är denna veckan också över, helgen är här imorgon & jag har inga planer alls kan jag lova :(
känns ju lite dåligt kanske..
ajja, sitter just nu och väntar på maten, ska käka lite sen sticker jag ut en runda med emmy :) trevligt! fun derar på om jag ska fixa till mig lite, vaknade vid halv 8 idag & jag började kvart över så jag slängde bara på mig ett par leggings o en t-shirt o gick typ, haha :( hatar sådana dagar..
har fortfarande inga nya bilder så ny får nöja er med en gammal! Kram :)

tillbaka till skolan (n

sticker nu snart iväg mot skolan, usch. gå till 4 idag med, vilket helvete. Hade matteprov fredagen innan lovet så får se om jag får reda på det idag, hoppas på bra resultat självklart! :) måste gå nu innan jag dör utan min energidricka, mums! (y) aja, skriver kanske i skolan sen, Kram! :)


gooood day,

har haft måndagsmys med min älskling idag! :) alltid lika skönt och bara ligga bredvid honom och ta det lugnt :)
love u <3

sitter just nu i sängen & ska pressa ner det sista av shaken, sen nana lite, är proppmätt efter allt jag har tryckt ner mig idag, känns som om jag har gått upp 3 kilo eller ngt, det skulle iof varit positivt! men nu är det ju tyvärr inte så.

Imorgon har jag sovmorgon, slutar nog sen vid 4 :((( USCH! sen vet jag absolut inte vad som händer, får väl se :)
kanske skriver imorgon, kram på er! :)


byebye!

nu drar jag ut för & träffa Ronja lite :) måååste ha energidricka innan jag döör.. sitter o skakar snart haha :(
idag är det ju alla helgons, så får se om vi ska hitta på ngt spökligt, haha ;)
skriver kanske mer senare, kram!

   

(klicka för större bild)

kvälls mys! =)

jahapp, då är denna torsdagen över...inte mycket av lovet kvar nu :( buhu..
ser inte fram emot skolan igen, men ser däremot fram emot imorgon :)

sitter just nu i sängen och kollar lite tv, kom hem lite över nio, har varit en lugn kväll :) funderar på om jag ska lägga mig och läsa lite eller kanske somnar direkt om jag lägger mig ner ;o, vet ju aldrig.. :)
nej men, godnatt alla! skriver kanske imorgon om jag har ork till det :) Kram.


bloglovin
 RSS 2.0