dagens

sticker snart ut för en skön söndagsprommis sen blir det att umgås med glatt folk! :)
Idag är det sköna vardagskläder som gäller!
tröja - h&m   jeans - diker (köpta i finland)   klocka - lizzo   armband - gåvor

klickklickklickklickklick

varför ska man alltid gå in på massa hemsidor "bara för att kolla" ?
det slutar alltid med att man sitter och klickar hem en massa, vilket
egentligen är ganska kul, fast det är aldrig något nödvändigt?
.
lär dig människa...

Moa Johansson. XTZ

Moa Johansson, klasskompis - glad - superrolig
.
Moa är en tjej som alltid, oavsett vad, är glad & har likadan humor som mig.
Det finns ingen dag då vi inte skrattar tillsammans. :)
.
Hennes blogg är aldrig tråkig för hon förgyller den alltid med sina fina bloggdesigner
som hon är jätte duktig på! :)
På hennes blogg skriver hon om sin vardag, bra musik, bra åsikter & fina bilder! :)
Kolla in bloggen här! :)

body of proof

just nu är det body of proof med mammis! :)
ska snart gå & lägga mig för ska ju upp tidigt imorgon med, suck.
.
Och imorgon tänkte jag att jag skulle ta tag i mig själv och sticka ut och fota lite, eller vad säger ni? :)
dvs om jag inte somnar så fort jag kommer hem som jag har gjort nu två dagar i rad, ajaj, inte bra :(
blir så seg efter det.. usch.
.
dagen har varit fylld med skratt, mött jesper i NHL, & jag segrade.....nästan, hehe..
.

saknar ändå mitt ljusa hår som fan..

härlig helg

Hejhej alla :)
har haft en bra helg! :)
.
Fredagen började med att jag var och fixade naglarna, förlägning då.
jag blev väl rätt så nöjd, rätt så dålig bild menmen. :(
.
efter det så var jag ute, & senare på kvällen så åkte jag & jesper hem till honom och så sov jag där.
.
i lördes (igår) så var jag också ute, träffade bla moa som spenderade dygnet här i olofström! :)
sen när jag kom hem så tittade jag film med mamma, pappa, marre & jesper.e. trevlans!
.
idag har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att vakna tidigt, träffat min kära pojkvän och bara tagit det lugnt! skönt det :)
.
hörs imorgon! Kram :)

plugggg

KILL ME säger jag bara....

lego

nu har vi lekt med lego & pusslat.
.
han har nu somnat efter allt lekande, & jag har tagit mig en dusch. gott :)
.

slutat nu

Hallåhallå :)
.
sitter i skolan och har nästan precis skrivit klart en svenska uppsats som vi skulle göra.
så har slutat nu för dagen men ska vänta på Nathalie & så ska vi träffas en stund :) trevlans!
senare ikväll ska jag ju vara barnvakt som jag sa innan, och bara ta det lugnt :)
.
hade tänkt baka cupcakes idag med men det får jag se hur jag gör :)
.
JAJA, nog pratat onödigt skit, hörst sen! kram.
jätte seriös bild med.

mys dag :)

hallå alla :)
har inte bloggat på några dagar, har helt enkelt inte haft tid & ork, sry :(
.
jaha, idag har jag inte gjort så mycket, slutade vid 3, hade redovisning idag i service&bransch, tror det gick bra iaf..
man kan ju alltid hoppas, ellerhur? :) haha.
.
sen har jag träffat mitt hjärta med, vi har kollat på jönssonligan på tv o 112 på liv & död, mysigt :)
imorgon ska jag nog bara vara i skolan på morgonen, tror inte vi har mera än en lektion :) gött!
sen ska jag nog bara vara ute en liten stund & sen vara barnvakt :)
.
nu blir det csi & sen vila upp sig! kram :)

söndag kväll.

söndag kväll nu då och jag är helt slut, skit trött verkligen, har inte orkat lägga in bilderna från igår på datorn heller, så dom kommer ngn annan dag :) ¨
.
idag fyller pappa år så har firat lite här hemma med fika, mina moster & hennes man kom, så har vi spelat lite ps3 move eller vad det nu heter..
kom hem från vv för en stund sedan och ska snart lägga mig :)
.
imorgon slutar jag 4 så funderar jag på om jag ska gå upp till Lindex en snabbis efter skolan & kolla, sedan blir det mysig hemma kväll med min älskling :)♥
.

hörs imorgon! kram.

fix!

nu fixar jag & Nathalie oss, sedan blir det partay ;) kommer bilder sen när vi är klara :)


NU CSI

älskar csi.
efter det blir det att sova.
.
lugn dag i skolan, bara en lektion. härligt! :)
imorgon går jag bara till 2 och sen vet jag inte redigt
vad jag ska göra, vet att jag ska iväg en stund iaf men
inte mer sen :) hör av mig mer imorgon sen.
.
Kram!

första skoldagen avklarad

jahapp, då var skolan i full gång igen.. har börjar 4 stycken nya i vår klass nu, 2 tjejer & 2 killar.
har faktiskt varit lugnt idag så hyffsat skönt :) men imorgon ska vi sitta ner & gå igenom massa tråkigt skit så blir nog drygare.. fast SLUTAR TIDIGT :D yeeeessss!!
haha, aja, idag har jag iaf bara varit på vv, & dom tjatar på mig att jag måste ut & fota lite snart och förgylla bloggen.. hmm, känner mig lat för att jag inte har gjort det än ens med min nya kamera. MEN jag lovar att fota när vädret håller ;)
sålänge får ni bara massa dryga inlägg ;) (hihi skojar).. ska göra mitt bästa! :)
that´s all for now, hugs!
det fick bli en julabild nu, för det är snö/slask ute :(((

sunday night

hej igen alla, det är söndag kväll & inte ett skit bra på tv:n :(
tänkte att jag skulle gå & lägga mig men är verkligen inte så trött än.. och skolan börjar igen på tisdag, det suger verkligen.
menmen, då blir det bara närmre till sommarn (optimisten här ja)!
aja, idag har jag iaf inte gjort så mycket vettigt, bara umgåts med folk och tagit det lugnt, och imorgon ska jag nog bara vara hemma eller träffa jesper. sista dagen på lovet :(
ska sluta nu innan deta blir allt för tråkigt ätt läsa, ha det bra, kram!

16.04 @ Växtverket

Sitter just nu på Växtverket med Nathalie & tar det bara lugnt :)
det är världens skitväder ute och man håller verkligen på att frysa ihjäl typ! :(

vet inte vad kvällen bjuder på idag, så det får man väl helt enkelt se :)
har myst ner mig i min pippi-tröja idag med ett par vanliga leggings bara, skönt :)

hör nog av mig senare ikväll! Kram.

YESSTYLE.COM

älskar det, bara älska det.

satan i gatan

Godkväll på er alla :)
hoppas att ni har haft en bra dag :) det har jag!
har varit ute och gått med nathalie & solat och lite så, sen inhandlade jag mig ett par nya stövlar som ni troligen får se bild på imorgon, :)
Efter det hjälpte jag Mikaela att sätta in hennes hårförlägning, första gången jag gjorde det med den metoden ( mikroringar ) och jag tyckte inte det var svårt & resultatet blev faktiskt jätte bra :)
sen stack vi och åt pizza, mums. stack hem vid tio tiden sen & sen har jag bara legat och latat mig typ, och sen ätit & sen ätit lite till. guuud, känns som mina dagar bara är fyllda med mat. jaja, det får man stå ut med.
har inget vettigt att säga som ni säkert märker, så Godnatt på er! :) kram.

typ gårdagens, eller dagen innan det, elr ngt..


Natural Beauty ARAD

Måste faktiskt säga att detta är den bästa dag cremén jag någonsin har provat.
Det är bara mineraler och sånt taget ifrån döda havet. det är därför den gör
så mycket underverk mot hyn. Kommer inte riktigt ihåg vad priset låg på, rätt dyrt men det är värt varenda öre!
love it

whooopwhoop

nämäään tjenaretjenare fan :)
sitter & ta det lugnt med min pk till Criminal Minds :) fett sorgligt avsnitt ändå :(
blir ju nästan lite lissen :)
jaja, funderar på att dra på mig min one piece & dra på en ansiktsmask igen, låter faktiskt rätt frestande, eller vad säger ni? :)
psssst! kommer tips på världens bästa dagcremé snart, checka!

done

så, nu är man klar hos läkaren iaf, skönt det.
frågan är nu om man ska dra till vv eller inte, hmm...

Sånt jävulskt väder ute nu med, usch fifan.. man håller fan på att blåsa iväg ju.

aja, får väl se vad dagen bjuder på sen, hej sålänge!


like a star

Hejsaaan :)
jadå, har inte så mycket att säga om denna dagen, har bara tagit det lugnt och slappat :)
Sitter just nu och kollar på TV och åt nyss kebabrulle, var faktiskt inte så gott.. vet inte varför heller...? :s
konstigt, jag som älskar det annars.
jajajaja, imorgon blir det läkaren & sen ta det lugnt med de älskade vännerna, hihi :)
pusss!

2012

sista önskan är hemlig, för den är jag fortfarande inte säker på ;))

mamma ♥

sitter just nu och pratar & spelar medmin mammsi :)
kom hem ifrån jespers för en stund sedan, vi har bakat kladdkaka och lite sånt :)
just nu så ska jag nog sitta här med mamma ett tag, sen blir det bed time :)
xoxo!

slapp dag :)

idag har det varit en lugn dag, vaknade bredvid min älskling rätt så sent :)
sen gick vi upp och åt frukost och lite så, hade sån huvudverk så vi la oss bara och kollade på tv innan jag skulle hem :)

nu sitter jag i sängen och har precis tvättat av mig min ansiktsmask, har haft lite hemma spa här :)
det sitter aldrig fel!
nu myser jag ner mig i sängen & sover, för jag hatar bangbang i skallen.
och vad kan vara bättre än denna till? ....inget

NYÅR! 2012!


jag tackar alla för en underbar kväll! GOTT NYTT ÅR!


bloglovin
 RSS 2.0