alla ♥ dag

jaha, enligt mig så är egentligen alla hjärtans dag rätt så överskattat.
alla köper massa dyra presenter till varandra och sånt, men jag tycker det räcker med
något litet, och sen bara visa kärlek extra mycket istället. det är ju trots det som är
det viktiga tycker jag. Jaja, iaf så köpte jag något litet till Jesper & jag hoppas han blev glad iaf! :)
det blev iaf jag för min lilla present! :) världens bästa pojkvän har jag! :)
.
Iaf så har jag inte gjort så värst mycket annat idag! Och imorgon har jag bara en lektion
och den består av ett friskis&svettis pass.....yeeeey vad kul... inte.
så börjar vid 11 och slutar ganska tidigt. :) skönt det iaf!
hörs imorgon troligen!
.
älskar dig mitt hjärta ♥

Kommentarer



Vad heter du?:
Kommer du tillbaka?
Mail: (visas endast för mig)

Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
bloglovin
 RSS 2.0